Αρχική Σελίδα » ΧΩΡΟΙ ΕΣΤΙΑΣΗΣ

estiasi

 

 

Pegasus Estiasi ERP Εφαρμογή Μηχανογράφησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση της Μαζικής Εστίασης & Ασύρματης Παραγγελιοληψίας!

Ελάτε & ΕΣΕΙΣ με τους καλύτερους του κλάδου!

Ταυτότητα Προιόντος

 

Το Pegasus Estiasi ERP αποτελεί τη 1η ΕΝΙΑΙΑ λύση που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες της σύγχρονης Επιχείρησης Εστίασης. Ασύρματη Παραγγελιοληψία - Delivery -Take Away  & Εμπορική Διαχείριση μέσα από μια εφαρμογή χωρίς πρόσθετα modules ή  λοιπές χρεώσεις. Η άκρως πετυχημένη πορεία του στην αγορά για πάνω από 15 χρόνια και οι δεκάδες πετυχημένες ενεργές εγκαταστάσεις (ανεξαρτήτως μεγέθους) αποτελούν εγγύηση για την αξιοπιστία της εφαρμογής και τη συνεχή ανάπτυξή της ώστε να καλύπτει νέες ανάγκες που προκύπτουν. 

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Ασύρματη Παραγγελιοληψία σε 1’ λεπτό – Με PDA /Tablet/Smartphone – ΔΩΡΕΑΝ έως 3 χρήστες PDA (Σερβιτόροι)
  • Σταθερά χαμηλό κόστος Ετήσιας Σύμβασης Στήριξης ανεξαρτήτως αριθμού σερβιτόρων/τερματικών pos
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h.w (Ταμειακές Μηχανές/Φορολογικούς Μηχανισμούς/Θερμικούς Εκτυπωτές)
  • Δυνατότητα Offline Λειτουργίας της Ασύρματης – Ελληνικό/Αγγλικό menu – Άμεση εξοικείωση των Χρηστών σε 10’ λεπτά
  • Εξαιρετικά προσιτό κόστος για κάθε επιπλέον PDA (4+) – ΧΩΡΙΣ επιβάρυνση στο κόστος της Ετήσιας Σύμβασης
  • Παραγγελιοληψία – Delivery – Take Away μέσα από την ίδια πλατφόρμα λειτουργίας για άμεση εκτέλεση κάθε εργασίας
  • Προσαρμογή ανά Χρήστη αναλόγως του πόστου που αναλαμβάνει με διαφορετικά προνόμια χρήσης
  • Σύγχρονη λειτουργία Delivery με barcode scanner για παρακολούθηση των Διανομέων – Πακέτων – Δρομολογίων – Χρόνων Παράδοσης
  • Δυνατότητα σύνδεσης με τηλεφωνικό κέντρο για αναγνώριση κλήσης – Έως 3 επιπλέον αριθμούς κινητής τηλεφωνίας
  • Ενσωματωμένο KDS (Kitchen Display System) για να καταργήσετε τους εκτυπωτές & να αναβαθμίσετε τη λειτουργία της κουζίνα σας Εμπορική Διαχείριση (back office) από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία & την οικονομική εικόνα της Επιχείρησής σας
  • Συνταγές Προϊόντων – Αναλώσεις Α’ Υλών & προγραμματισμός αναλώσεων όλων των πωληθέντων ειδών στο τέλος της ημέρας με το module PIM
  • Δυνατότητα Loyalty για την επιβράβευση Πελατών με τη συλλογή πόντων & την εξαργύρωση δωροεπιταγών
  • Online Αναβαθμίσεις (Updates) για πλήρη υποστήριξη της εφαρμογής σε φορολογικές & λειτουργικές απαιτήσεις Σύγχρονη, Εύχρηστη & Αξιόπιστη με δεκάδες εγκαταστάσεις σε όλη την Ελλάδα! 

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Pegasus Estiasi ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχειρηματία του κλάδου της Εστίασης που επιθυμεί να καλύψει απλές ή πιο σύνθετες ανάγκες λειτουργίας, πάντα με γνώμονα τις δικές του συγκεκριμένες απαιτήσεις:

  • Εστιατόρια-Ταβέρνες
  • Cafe Bar
  • Delivery
  • Νυχτερινα Κέντρα
  • Πολυχώρους Διασκέδασης
  • Take Away - Καταστήματα Γρήγορου Φαγητού 
  • Beach Bar
  • Ξενοδοχεία (Χρέωση Δωματίων)

Δυνατότητες Εφαρμογής



  Δυνατότητα παρακολούθησης απεριόριστων τραπεζιών, ομαδοποιημένων η μεμονωμένων

 Διαθέτει ειδικά σχεδιασμένη οθόνη με προγραμματιζόμενα πλήκτρα για ταχύτατη διεκπεραίωση των εργασιών της επιχείρησης (παραγγελίες, εξυπηρέτηση, απόδειξη, κράτηση)

  Κρατήσεις τραπεζιών

 Διαχείριση delivery με αναγνώριση των τηλεφωνικών κλήσεων και παρακολούθηση της κατάστασης των παραγγελιών (λίστα Πελατών σε αναμονή…)

  Διαχείριση βαρδιών προσωπικού (έναρξη–λήξη εργασίας, διαλείμματα)

 Διαχείριση ζυγιστικών μηχανημάτων

 Δυνατότητα διαχείρισης αναλυτικών στατιστικών ανά ημέρα, ανά σερβιτόρο, καθώς και ιστορικό τραπεζιών

  Διαχείριση πολλαπλών τρόπων πληρωμής (visa, μετρητά)

  Δυνατότητα αποστολής μαζικών mail, sms

  Πλήρης εμπορικό κύκλωμα

 Σύνδεση με ταμειακή, σύνδεση με τους δημοφιλέστερους ΕΑΦΔΣΣ της αγοράς, σύνδεση με palmtops παραγγελιών (φορητά μηχανήματα παραγγελειοληψίας)

Εξαγωγή αρχείων σε δημοφιλή προγράμματα όπως word , excel κλπ

 Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες , χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις

 Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware

  Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner

 Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό

 Παραμετροποιήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε εταιρείας

 Εύκολο & γρήγορο στην εκμάθηση του, μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον χωρίς  ιδιαίτερες γνώσεις από τους καθημερινούς users  

 Στατιστικά & εκτυπώσεις χωρίς περιορισμούς

Pos παραγγελίας / Take Away

 

  • Προγραμματιζόμενα Πλήκτρα για προσαρμογή στις απαιτήσεις σας
  • Καταχώρηση Παραγγελίας σε 2 κινήσεις – Ελάχιστα κλικ από το χρήστη
  • Απεικόνιση Κατάστασης Τραπεζιών / Προβολή Συνόλων ανά τραπέζι
  • Παρακολούθηση Πάγκου / Bar / Λοιπών Χώρων
  • Take Away με ειδικό Τιμοκατάλογο / Άμεση έκδοση απόδειξης
  • Διαχείριση Ταμείων / Βάρδιας / Παραγγελιών Σερβιτόρων
  • Εκπτώσεις / Κεράσματα / Happy Hour / Ιδιοκατανάλωση
  • Αλλαγή Τραπεζιού / Τμηματική Τιμολόγηση Ειδών Παραγγελίας
  • Επανεκτύπωση Παραγγελίας / Ακυρωμένων / Αλλαγών
  • Έκδοση Τιμολογίου / Επιλογή Τρόπου Είσπραξης

Pegasus Waiter App

  • Ελληνικό / Αγγλικό Μενού Επιλογών
  • Offline Λειτουργία
  • Χώροι ανά Σερβιτόρο
  • Εξαιρετικά φιλικό menu ως προς το Χρήστη
  • Παρατηρήσεις / Έξτρα / Σημειώσεις ανά Είδος
  • Επιλογή ειδών για μερική απόδειξη
  • Αλλαγή Τραπεζιού
  • Σύνολο Είσπραξης ανά Σερβιτόρο
Η εναλλακτική πρόταση Pegasus για να αναβαθμίσετε τη Κουζίνα & τα άλλα Τμήματα παρασκευής! Pegasus KDS (Kitchen Display System)
  • Ενσωματωμένη δυνατότητα – Χωρίς επιπλέον κόστος
  • Καταργεί τους εκτυπωτές, τα αναλώσιμα & τους νεκρούς χρόνους σε βλάβες
  • Ταξινομεί αυτόματα τις παραγγελίες & αποφεύγετε τις καθυστερήσεις
  • Βελτιωμένη οργάνωση με συνολική εικόνα των παραγγελιών ανά είδος
  • Λειτουργία με windows tablet ή POS οθόνη